Tur til Odense Sommerrevy

Igen i år er den lokale succes, Odense Sommerrevy, på programmet.

Odense Sommerrevy 2023 (Foto: John G. Pedersen)

Hvis du ikke allerede har set Odense Sommerrevy, så snyd ikke dig selv for den lokale succes. Igen i år har vi også lavet en tur ud til Odense Sommerrevy.

Turen dækker over alt fra mad og spise. Men ud over det får du lidt mere end hvis du selv køber en billet. Du får nemlig muligheden for at komme med om back-stage, hvor Lars Arvad giver en rundvisning.

Vi mødes på Engen kl. 18 og får udleveret billetter, samt en gratis drinksbillet (værdi 49 kroner).

Og så er det ellers tid til picnic og en fantastisk revy.

Spisning og rundvisning

Tag med til en underholdende aften, hvor du kan opleve årets største revy-begivenhed på tætteste hold.

Vi mødes på Engen og spiser en lækker picnic ved reserverede borde i teltet.

Efter spisningen står revydirektør Lars Arvad klar til at give en rundvisning backstage, hvor du får indblik i, hvordan forestillingen bliver til og afvikles.

Vær opmærksom på, at området bag scenen er ujævnt og med trapper.

Køb billetter til dem du kender

Køb billetter til spisning, rundvisning og forestilling til dig selv, men også dine venner og familie, selvom de ikke er medlem af Seden Borgerforening. HUSK antallet af pladser er begrænset.

Medvirkende i Odense Sommerrevy 2024 er:

• Lars Arvad
  • Vicki Berlin
  • Thomas Mørk
  • Tom Jensen
  • Camilla Bendix

Mens instruktøren er Tom Jensen og kapelmesteren er Morten Wedendahl.

Vi glæder os til en god aften.

Sidste frist for reservation er 26. februar 2024.

Dato: Torsdag den 23. maj 2024
Pris: 629 kroner
Tid: klokken 18.00 –
Sted: Engen i Fruens Bøge, Odense SV
Tilmelding: Senest den 26. februar 2024 til Thorkil Nielsen på tlf. 60 62 84 82 – ved betaling husk tur 2.

Filed under Nyheder

Der er lukket for kommentarer.